
Call to action; de hype en best practices
Altijd een call tot action op iedere pagina! Dat is wat de goeroes je vertellen. Maar is dat niet te agressief? En wat is een
Home » Marketing performance » Pagina 2
In de categorie marketing performance vind je alle artikelen om de marketing performance van je bedrijf te verbeteren. Denk aan onderwerpen als SEO, funnels, e-mail marketing, marketing automation, growth hacking, etc.
Ik raad je aan om te beginnen bij deze artikelen:
Altijd een call tot action op iedere pagina! Dat is wat de goeroes je vertellen. Maar is dat niet te agressief? En wat is een
Wat is awareness? En welke rol speelt awareness binnen marketing en sales? In dit artikel duiken we in de wereld van strategisch awareness verhogen door
WordPress Themes kun je op iedere virtuele internethoek in alle soorten en maten krijgen. Maar niet iedere WordPress Theme is geschikt voor professioneel gebruik. In
Een landingspagina maken vergt een hele andere aanpak dan het aanmaken van een gewone webpagina. In dit artikel leer ik je hoe je een goede
Timing is alles in marketing. In de beauty en fashion marketing weten marketeers al veel langer dat targetting niet altijd zo lineair is als dat
Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het of past het goed toe.
Cialdini’s 7 principes voor beïnvloeding worden ingezet door nagenoeg ieder gerespecteerd marketeer. In dit artikel zoom ik in op het 7e principe van Cialdini, dat
Zei iemand ‘pirate funnel’? Of ‘pirate metrics’? Of riep iemand in een meeting iets over AARRR? In dit artikel leg ik uit waar je mee
Welke marketingkanalen passen bij jouw business? En op welke social media kanalen moet je inzetten? In dit artikel leg ik uit hoe je jouw perfecte
Een sales funnel is een visuele weergave van hoe mensen zich door het aankoopproces heen bewegen. Maar hoe richt je nou een goede sales funnel
Altijd een call tot action op iedere pagina! Dat is wat de goeroes je vertellen. Maar is dat niet te agressief? En wat is een
Wat is awareness? En welke rol speelt awareness binnen marketing en sales? In dit artikel duiken we in de wereld van strategisch awareness verhogen door
WordPress Themes kun je op iedere virtuele internethoek in alle soorten en maten krijgen. Maar niet iedere WordPress Theme is geschikt voor professioneel gebruik. In
Een landingspagina maken vergt een hele andere aanpak dan het aanmaken van een gewone webpagina. In dit artikel leer ik je hoe je een goede
Timing is alles in marketing. In de beauty en fashion marketing weten marketeers al veel langer dat targetting niet altijd zo lineair is als dat
Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het of past het goed toe.
Cialdini’s 7 principes voor beïnvloeding worden ingezet door nagenoeg ieder gerespecteerd marketeer. In dit artikel zoom ik in op het 7e principe van Cialdini, dat
Zei iemand ‘pirate funnel’? Of ‘pirate metrics’? Of riep iemand in een meeting iets over AARRR? In dit artikel leg ik uit waar je mee
Welke marketingkanalen passen bij jouw business? En op welke social media kanalen moet je inzetten? In dit artikel leg ik uit hoe je jouw perfecte
Een sales funnel is een visuele weergave van hoe mensen zich door het aankoopproces heen bewegen. Maar hoe richt je nou een goede sales funnel
Als business coach help ik ondernemers bij het realiseren van hun doelen. De groei van het bedrijf, maar ook hun groei als ondernemer. Via mijn blog en mijn nieuwsbrief deel ik mijn kennis op het gebied van ondernemerschap, strategie, marketing, sales, productiviteit en persoonlijk leiderschap.
KVK: 67482880
BTW: NL857019636B01
En ontvang iedere twee weken mijn beste inzichten en artikelen in je mailbox.