
Het AIDA-model
Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het of past het goed toe.
Home » Business performance » Pagina 2
In de categorie business performance vind je artikelen die je helpen om je bedrijf beter of slimmer te runnen. Denk aan zaken zoals strategie, financiën, groei, sturen op cijfers, etc. Maar ook zaken als ondernemerschap komen aan bod.
Ik raad je aan om te beginnen bij de volgende artikelen:
Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het of past het goed toe.
Wat zijn SMART doelen en hoe helpt het formuleren van SMART doelen om je doelstellingen te behalen? In dit artikel leg ik uit hoe je
Het 7s model van McKinsey is ontwikkeld door een aantal McKinsey medewerkers om de prestaties van een onderneming in kaart te brengen op 7 vaste
De TOWS matrix is steeds meer in opkomst als aanvulling of vervanging van de SWOT analyse. Maar hoe werkt de TOWS en waarom is het
Het uurtje factuurtje verdienmodel model is kwetsbaar en gevaarlijk als het je enige verdienmodel is. Maar hoe kun je uurtje factuurtje voor je laten werken
Als je bezig gaat met prijzen bepalen ontstaat er al snel een discussie in je hoofd over de hoogte. Je tarieven moeten eerlijk zijn… maar
Met de juiste funnel strategie, kan een loss leader pricing strategy bijzonder goed werken. Een loss leader strategie is een prijsstrategie, waarbij een product wordt
Een product/market fit realiseren is een iteratief proces, waarbij je verschillende proposities test bij de doelgroep. En soms staat zelfs de doelgroep ter discussie. Maar
In de 5 jaar dat ik een internetbureau heb gehad, heb ik heel wat bedrijven en webshops ten onder zien gaan aan deze fout. Het
Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het of past het goed toe.
Wat zijn SMART doelen en hoe helpt het formuleren van SMART doelen om je doelstellingen te behalen? In dit artikel leg ik uit hoe je
Het 7s model van McKinsey is ontwikkeld door een aantal McKinsey medewerkers om de prestaties van een onderneming in kaart te brengen op 7 vaste
De TOWS matrix is steeds meer in opkomst als aanvulling of vervanging van de SWOT analyse. Maar hoe werkt de TOWS en waarom is het
Het uurtje factuurtje verdienmodel model is kwetsbaar en gevaarlijk als het je enige verdienmodel is. Maar hoe kun je uurtje factuurtje voor je laten werken
Als je bezig gaat met prijzen bepalen ontstaat er al snel een discussie in je hoofd over de hoogte. Je tarieven moeten eerlijk zijn… maar
Met de juiste funnel strategie, kan een loss leader pricing strategy bijzonder goed werken. Een loss leader strategie is een prijsstrategie, waarbij een product wordt
Een product/market fit realiseren is een iteratief proces, waarbij je verschillende proposities test bij de doelgroep. En soms staat zelfs de doelgroep ter discussie. Maar
In de 5 jaar dat ik een internetbureau heb gehad, heb ik heel wat bedrijven en webshops ten onder zien gaan aan deze fout. Het
Als business coach help ik ondernemers bij het realiseren van hun doelen. De groei van het bedrijf, maar ook hun groei als ondernemer. Via mijn blog en mijn nieuwsbrief deel ik mijn kennis op het gebied van ondernemerschap, strategie, marketing, sales, productiviteit en persoonlijk leiderschap.
KVK: 67482880
BTW: NL857019636B01
En ontvang iedere twee weken mijn beste inzichten en artikelen in je mailbox.