404
Page Not Found
LinkedIn nieuwsbrief; hoe het werkt en waarom het werkt Paid Members Public
LinkedIn nieuwsbrieven waren lang niet bij mij en ik ben er alleen mee begonnen omdat ik bijna geen bereik had met organische posts. Maar nu ik ermee begonnen ben, zie ik de voordelen. Ik neem je mee in deze relatief nieuwe wereld.
LinkedIn viral posts; een verrassend groot (neven) effect Paid Members Public
Ik wilde weer meer doen met LinkedIn. En zoals ik dat meestal doe, maakte ik er gelijk wetenschap van. Ik las blogs, keek YouTube tutorials, etc. En het lukte... maar niet zoals ik dat voor ogen had ;)
VrijMiPost #12 Paid Members Public
We gaan het helemaal anders doen... mijn nieuwsbrief dan. Vroegah stuurde ik één inhoudelijk artikel, maar vanaf nu krijg je van mij een mail zoals deze met verschillende soorten content, zoals artikelen die ik schreef, maar ook micro-updates of interessante dingen die ik tegenkwam.
Een doelgroep analyse maken Paid Members Public
Wat is een doelgroepanalyse? Hoe maak je een doelgroep analyse, hoe kijk je naar de resultaten en wat heb je eraan? Daar gaan we het in dit artikel over hebben. Maar ook hoe ik het (praktischer) voor Springcast deed.
5 Momenten waarop ik dacht dat Springcast niet zou lukken Paid Members Public
Aan de buitenkant lijkt het allemaal een grote jongensdroom, maar er zijn talloze momenten geweest waarop ik dacht dat het doek voor Springcast zou vallen. Ik deel een paar van die momenten.
Het geheime wapen waarmee ik in record tempo naamsbekendheid opbouwde voor Springcast Paid Members Public
Het is een van de beste investeringen die ik heb gedaan qua marketing voor Springcast. Een B2B partnernetwerk bouwen. Zonder deze strategie hadden we nog geen fractie van de resultaten behaald.