404

Page Not Found

Recent Posts

LinkedIn Nieuwsbrief

LinkedIn nieuwsbrief; hoe het werkt en waarom het werkt Members Public

LinkedIn nieuwsbrieven waren lang niet bij mij en ik ben er alleen mee begonnen omdat ik bijna geen bereik had met organische posts. Maar nu ik ermee begonnen ben, zie ik de voordelen. Ik neem je mee in deze relatief nieuwe wereld.

Nico Oud
Nico Oud
Marketing

LinkedIn viral posts; een verrassend groot (neven) effect Members Public

Ik wilde weer meer doen met LinkedIn. En zoals ik dat meestal doe, maakte ik er gelijk wetenschap van. Ik las blogs, keek YouTube tutorials, etc. En het lukte... maar niet zoals ik dat voor ogen had ;)

Nico Oud
Nico Oud
Marketing

VrijMiPost #12 Members Public

We gaan het helemaal anders doen... mijn nieuwsbrief dan. Vroegah stuurde ik één inhoudelijk artikel, maar vanaf nu krijg je van mij een mail zoals deze met verschillende soorten content, zoals artikelen die ik schreef, maar ook micro-updates of interessante dingen die ik tegenkwam.

Nico Oud
Nico Oud
VrijMiPost
Doelgroep analyse

Een doelgroep analyse maken Members Public

Wat is een doelgroepanalyse? Hoe maak je een doelgroep analyse, hoe kijk je naar de resultaten en wat heb je eraan? Daar gaan we het in dit artikel over hebben. Maar ook hoe ik het (praktischer) voor Springcast deed.

Nico Oud
Nico Oud
Strategie

5 Momenten waarop ik dacht dat Springcast niet zou lukken Members Public

Aan de buitenkant lijkt het allemaal een grote jongensdroom, maar er zijn talloze momenten geweest waarop ik dacht dat het doek voor Springcast zou vallen. Ik deel een paar van die momenten.

Nico Oud
Nico Oud
Ondernemen

Het geheime wapen waarmee ik in record tempo naamsbekendheid opbouwde voor Springcast Members Public

Het is een van de beste investeringen die ik heb gedaan qua marketing voor Springcast. Een B2B partnernetwerk bouwen. Zonder deze strategie hadden we nog geen fractie van de resultaten behaald.

Nico Oud
Nico Oud
Marketing