Marketing blog

Recente blogs

AIDA model

Het AIDA-model

Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het of past het goed toe.

Wat is mijn passie?

Wat is mijn passie?

Wat is mijn passie? Man, wat heb ik gemengde gevoelens bij deze vraag. Als jij ook op zoek bent naar jouw passie, heb ik goed

SMART doelen

SMART doelen formuleren

Wat zijn SMART doelen en hoe helpt het formuleren van SMART doelen om je doelstellingen te behalen? In dit artikel leg ik uit hoe je

Cialdini 7 principes

Cialdini’s 7e principe; Unity

Cialdini’s 7 principes voor beïnvloeding worden ingezet door nagenoeg ieder gerespecteerd marketeer. In dit artikel zoom ik in op het 7e principe van Cialdini, dat

7s model

Het 7s model

Het 7s model van McKinsey is ontwikkeld door een aantal McKinsey medewerkers om de prestaties van een onderneming in kaart te brengen op 7 vaste

Pirate funnel

De Pirate funnel… (A)AARRR!

Zei iemand ‘pirate funnel’? Of ‘pirate metrics’? Of riep iemand in een meeting iets over AARRR? In dit artikel leg ik uit waar je mee

Wordpress theme builder

WordPress Theme Builder

Ik krijg regelmatig de vraag welke WordPress theme builder ik gebruik voor het bouwen van websites, blogs en landingspagina’s en

Account based marketing

Account based marketing

Account based marketing (of ABM) is een marketingtactiek die vooral in de b2b-markt gebruikt wordt. Bij ABM werken marketing- en