Marketing blog
Recente blogs

Persoonlijk leiderschap; de sleutel tot succes
Oké, dus persoonlijk leiderschap is de sleutel tot succes… maar wat is het dan en hoe kun je jouw persoonlijk leiderschap verbeteren? Waar begin je

Affirmaties; hoe ze mij helpen om mijn doelen te bereiken
Affirmaties… of concreter nog… positieve affirmaties zijn een krachtig en populair middel in de wereld van persoonlijke ontwikkeling. Maar wat zijn affirmaties en wat zijn

Succesvol ondernemen; word succesvol volgens je eigen definitie.
Succesvol ondernemen… wat is dat? En vooral wat is succesvol ondernemen voor jou? Want na heel wat jaren ondernemen ben ik eindelijk tot een antwoord

Coaching; de snelste manier om te groeien
Coaching is tot nu toe de meest effectieve manier voor mij geweest om te groeien. Als mens en ondernemer, maar ook met mijn bedrijven. Maar

The 20 mile march; een mooi verhaal over consistentie
The 20 mile march… wat een verhaal. Ik las het verhaal in het boek Great by choice van Jim Collins en het heeft zo’n indruk

Het beste alternatief voor Mailchimp; goodbye little monkey
Mailchimp… zucht… een heerlijk systeem om nieuwsbrieven mee te versturen, maar er komt een moment dat je meer nodig hebt. En dan ga je op

Strategie bepalen met deze handige tools en modellen
Een strategie bepalen wordt vaak gedaan aan de hand van modellen en tools die ontwikkeld zijn voor grote enterprise organisaties en zijn daarom te log

Marketing tools; mijn setup en automations
Er is een overload aan marketing tools op de markt vandaag de dag. Zelfs als je het zou terugbrengen tot de bekendere marketing tools, kom

Minimal Acceptable Income; snel en veilig het roer om
Een nieuwe richting, een nieuw bedrijf of een nieuwe strategie… om het een succes te maken moet je focussen, maar je huidige strategie zorgt ervoor

Call to action; de hype en best practices
Altijd een call tot action op iedere pagina! Dat is wat de goeroes je vertellen. Maar is dat niet te

Awareness; van onbewust naar bewust
Wat is awareness? En welke rol speelt awareness binnen marketing en sales? In dit artikel duiken we in de wereld

Hoe werkt business coaching?
Heb jij je weleens afgevraagd hoe business coaching werkt en hoe een sessie met een business coach er aan toe

Wat doet een business coach?
Business coaches schieten als paddenstoelen uit de grond. Business coaching schijnt een goede investering te zijn in je ontwikkeling als

De enige 5 WordPress Themes die je moet kennen
WordPress Themes kun je op iedere virtuele internethoek in alle soorten en maten krijgen. Maar niet iedere WordPress Theme is

Time management; een strategische aanpak
Time management is een begrip dat regelmatig verkeerd wordt gebruikt door zogenaamde productiviteitsgoeroes. Er wordt namelijk de indruk gewekt dat

Landingspagina maken en ontwerpen voor beginners en pro’s
Een landingspagina maken vergt een hele andere aanpak dan het aanmaken van een gewone webpagina. In dit artikel leer ik

Aan je bedrijf werken… dit zijn de risico’s als je het niet doet.
Ze roepen allemaal… “je moet meer AAN je bedrijf werken, in plaats van IN je bedrijf”. Maar wat nou als

Ik ben 39!! Een verhaaltje over targetting.
Timing is alles in marketing. In de beauty en fashion marketing weten marketeers al veel langer dat targetting niet altijd

Het AIDA-model
Het AIDA-model is een model dat al een tijdje meegaat in de marketing- en saleswereld, maar niet iedereen kent het

Wat is mijn passie?
Wat is mijn passie? Man, wat heb ik gemengde gevoelens bij deze vraag. Als jij ook op zoek bent naar

Slechtnieuwsgesprek; met deze 5 tips word je er beter in
Als ondernemer moet je soms een slechtnieuwsgesprek voeren en dat kan lastig zijn als je een ‘vriendelijk’ karakter hebt. Ook

SMART doelen formuleren
Wat zijn SMART doelen en hoe helpt het formuleren van SMART doelen om je doelstellingen te behalen? In dit artikel

Cialdini’s 7e principe; Unity
Cialdini’s 7 principes voor beïnvloeding worden ingezet door nagenoeg ieder gerespecteerd marketeer. In dit artikel zoom ik in op het

Het 7s model
Het 7s model van McKinsey is ontwikkeld door een aantal McKinsey medewerkers om de prestaties van een onderneming in kaart